• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek online conversie

haal meer uit online; leer van experts
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

58,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek online conversie
Handboek online conversie
Beetje gebruikt
58,85
ISBN
9789491560699
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
200

Waar gaat het over?

Online marketeer, docent, auteur, internetondernemer, columnist, spreker en marketeer Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af op de 'Integratie van internet binnen de marketing-en-communicatiemix van grote organisaties in Nederland'. Deze scriptie resulteerde in een groot aantal eigen marketingmodellen en een uitgesproken visie over hoe online marketing met succes in te zetten. De gedreven internetondernemer (zie onder andere Educator.nl, AtMost.nl en AtMost.TV) werkt of werkte voor organisaties zoals DELTA, EY, Heineken Music Hall, Allure, De Hypotheekshop, Heijmans, Trendhopper, Bouwfonds, Dynamis, Hästens, SNS Reaal, TU Delft, IKEA Nederland, JAAP.nl, Adformatie, de Roterogroep en Delta Lloyd. Petersen - bekend als @onlinemarketeer op Twitter - deelt als fanatiek blogger en vlogger zijn inzichten op blogs zoals Marketingtribune.nl, Adformatie.nl, Dutchcowboys.nl en Socialmedia.nl. Het praktische Handboek Online Conversie (HOC) is een management- en studieboek. Niet alleen theorie maar ook harde quick wins op gebied van online optimalisatie. Het boek staat vol quick wins, cijfers, modellen, wetenschappelijke onderzoeken, feiten, do's en don'ts, cases en interviews met optimalisatie-experts. De praktische marketingmodellen worden daadwerkelijk ingezet bij conversieoptimalisatie in organisaties. Het HOC leunt zwaar op de praktijk. Het praktisch leer-, maar ook doe-boek maakt een einde aan het inzetten van zomaar wat online uitingen. In het HOC staat het optimaliseren van het bereik (Reach), de betrokkenheid van de doelgroep (Engagement), activatie (Activate) en het omzetten naar resultaat centraal (Nurture). De digitale aanvullingen - zoals cases, presentaties en video's - op de ondersteunende site www.handboekonlineconversie.nl en ook @conversieboek benadrukken de toon van het boek: meer resultaat met online! Leer van experts.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Onbekend, Danny Oosterveer
2012 Marketingfacts Jaarboek
nog 1 op voorraad
13,90
Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
Tweedehands Beetje gebruikt
17,90
Pascal Boogaert, N.v.t.
Verleiden met een dialoog
nog 1 op voorraad
15,50
Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Onbekend, Danny Oosterveer
2012 Marketingfacts Jaarboek
nog 1 op voorraad
13,90
Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
Tweedehands Beetje gebruikt
17,90
Pascal Boogaert, N.v.t.
Verleiden met een dialoog
nog 1 op voorraad
15,50

Anderen bekeken ook

Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
11,50
Robert B. Cialdini, Cialdini, Robert B.
Invloed
6,50
Michael Boogerd, Manon Colson
Handboek Tour de France 2015
4,75
James P. Womack, Daniel T. Jones
Handboek Lean Solutions
8,85
Kipp Bodnar, Jeffrey L. Cohen
B2B Social Media Book
13,05