• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek google analytics

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

6,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek google analytics
Handboek google analytics
Beetje gebruikt
6,30
ISBN
9789059407626
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
232

Waar gaat het over?

Google Analytics is het meest gebruikte pakket voor websitestatistieken onder (online) marketeers. En inmiddels is Google bezig met de uitrol van de vernieuwde versie, Universal Analytics geheten. In dit Handboek leer je dat je met Google Analytics en Universal Analytics zeer praktische informatie kunt achterhalen, zodat je meer inzichten krijgt over het gedrag van de bezoekers van je website. Met Google Analytics kun je echter veel meer dan alleen statistieken - zoals bezoeken en conversies - bekijken. Door gebruikersgedrag te achterhalen krijg je informatie waar je acties aan kunt koppelen. Het Handboek Google Analytics gaat uitgebreid in op de functies en mogelijkheden van Google Analytics en is doorspekt met tips, voorbeelden en praktijkcases. Aan de orde komen onder andere: *Wat komt er kijken bij de implementatie van Google Analytics? *Welke dashboards en (aangepaste) rapporten kun je in Google Analytics gebruiken? *Wat zijn filters en segmenten en hoe kun je deze in de praktijk toepassen? *Wat is event tracking en hoe kun je uit deze functionaliteit actiegerichte inzichten halen? *Wat is conversieattributie en hoe kun je deze cijfers vertalen naar praktische informatie om je campagneresultaten te verbeteren? *Welke mogelijkheden biedt Google Analytics om online marktonderzoek uit te voeren? *Wat zijn de meest veel gestelde vragen en misverstanden over Google Analytics? Dit boek is geschreven voor (online) marketeers en website-eigenaren die meer inzichten uit sitestatistieken willen halen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Frank Haveman, Richard Otto
Merkdisruptie
nog 1 op voorraad
5,65
nog 1 op voorraad
24,55
Tweedehands Als nieuw
17,85
Stefan Renkema
Inleiding Sales
Tweedehands Beetje gebruikt
27,85
nog 1 op voorraad
18,40
Frank Haveman, Richard Otto
Merkdisruptie
nog 1 op voorraad
5,65
nog 1 op voorraad
24,55
Tweedehands Als nieuw
17,85
Stefan Renkema
Inleiding Sales
Tweedehands Beetje gebruikt
27,85
nog 1 op voorraad
18,40

Anderen bekeken ook

Tonny Loorbach
Doelgerichte SEO
10,80
13,35
16,90
sorry, niet op voorraad
Mark Jansen
Google Marketing
sorry, niet op voorraad
Marc Castricum, Mitchell de Vries
Handboek Google Adwords
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Martijn van Tongeren
De Online Marketing Tornado
sorry, niet op voorraad