• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Echte mediaprimeurs

Een communicatiegeschiedenis
Maak tweedehands je eerste keus
Stapelweken
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789020954968
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Lannoo N.V., Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2003
Aantal pagina's
112

Waar gaat het over?

Dit boek gaat over de échte mediaprimeurs. Wanneer begonnen mensen voor het eerst te communiceren? Om wat voor een medium ging het toen en waarom schiepen mensen na dit oermedium zoveel nieuwe media (boeken en kranten, radio en tv, fotografie en film, grammofoonplaat en cd, internet, ...)? Door een antwoord te bieden op de vele vragen naar de oorsprong, ontwikkeling en cultuurhistorische invloed van de oudste, oude, nieuwe en nieuwste media, groeit deze communicatiegeschiedenis uit tot een beknopte beschavingsgeschiedenis waarin lichaamstaal, gesproken taal, schriftcultuur, beeldcultuur en cybercultuur hun juiste plaats krijgen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Geef me een seintje
Stapelweken
23,00
25% korting
Stapelweken
5,90 4,42
Stapelweken
5,90
25% korting
Stapelweken
31,00 23,25
Geef me een seintje
Stapelweken
23,00
25% korting
Stapelweken
5,90 4,42
Stapelweken
5,90
25% korting
Stapelweken
31,00 23,25

Anderen bekeken ook