• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Digitale verleiding

hoe beinvloedingsprofielen de online marketing op z n kop zetten
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

3,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Digitale verleiding
Digitale verleiding
Echt gebruikt
3,90
ISBN
9789047005452
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Business Contact
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
192

Waar gaat het over?

'Onmisbaar voor wie wil weten hoe hij het koop- en beslisgedrag van zijn potentiële klanten kan beïnvloeden.' - Marketingfacts Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel wel heeft? Het antwoord is: de manier waarop een verkoper kan inspelen op individuele voorkeuren en behoeften. Maurits Kaptein ontwikkelde een techniek om ook online bezoekers individueel te benaderen met behulp van zogenaamde beïnvloedingsprofielen. De intuïtie van de rasverkoper - komt deze klant voor kwaliteit? Voor een koopje? Omdat hij 'erbij wil horen'? - kan daarmee digitaal gesimuleerd worden, zodat je voor elke bezoeker de beste verleidingsstrategie kunt inzetten. Kaptein voert de lezer mee langs alle aspecten van zijn onderzoek, van de psychologie achter verkopen en de werking van onze hersenen tot de huidige technologische mogelijkheden en de ethische vragen die het werken met beïnvloedingsprofielen oproept. Het resultaat is een levendige en heldere inleiding voor iedereen, koper of verkoper, die wil weten hoe hij of zij op internet wordt verleid.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
Tweedehands Beetje gebruikt
4,90
Frans Reichardt, Ed van Eunen
Business Bloopers
nog 1 op voorraad
5,45
Rene Ter Beke, Tim Gorter
Social media voor het MBO
Tweedehands Beetje gebruikt
7,25
Tweedehands Echt gebruikt
6,20
Wiebe de Jager, Wiebe de Jager
Affiliate Marketing
Tweedehands Als nieuw
16,40
Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
Tweedehands Beetje gebruikt
4,90
Frans Reichardt, Ed van Eunen
Business Bloopers
nog 1 op voorraad
5,45
Rene Ter Beke, Tim Gorter
Social media voor het MBO
Tweedehands Beetje gebruikt
7,25
Tweedehands Echt gebruikt
6,20
Wiebe de Jager, Wiebe de Jager
Affiliate Marketing
Tweedehands Als nieuw
16,40

Anderen bekeken ook

Kelly Weekers
De Kracht van keuze
8,80
Aartjan van Erkel
Verleiden op internet
5,65
3,90
Annemarie de Gee
Kamermensen
sorry, niet op voorraad
Hein van Steenis
Wegwijs in ICT
sorry, niet op voorraad
Joop van der Pligt, Michael Vliek
Psychology of Influence
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad