Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De kracht van wit

Verandert de crisis ons leven?
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
70% korting
4=3 actie

9,95 2,98

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De kracht van wit
De kracht van wit
Beetje gebruikt
2,98
690300148
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789077432334
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Lannoo/Scriptum
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina's
288

Waar gaat het over?

Het eerste niet-economische boek over de impact van de crisis op het gedrag van consumenten;;;Graaft dieper dan de puur financiële analyses van de crisis.;;;Een kompas voor mensen en consumenten in verwarrende tijden;;;Biedt inzicht en overzicht in leven, werken en consumeren in een crisistijd.;;;Ontdek hoe sommige ondernemingen ondanks de crisis nog altijd winst maken en hun vertrouwen versterken bij consumenten. De wereld beleeft de diepste financiële en economische crisis in meer dan tachtig jaar. De oorzaken zijn stilaan bekend. De contouren tekenen zich langzaam af, maar naar de duur blijft het gissen. De crisis heeft vele gezichten, maar wat is de impact van deze crisis op ons leven van elke dag? Verandert deze crisis onze manier van leven, samenleven, werken, consumeren? Of worden we net resistenter tegen bedreigingen van buitenaf? De kracht van wit maakt duidelijk dat de crisis vooral een afrekening is met een tijdperk van excessen, overdaad en overmoed. De crisis is een catharsis, een moment van zuiverheid en zuivering. Het is ook een moment om de greep, de controle op ons leven sterker aan te halen. De kracht van wit is een zeer actuele en unieke kijk op de veranderingen in onze kleine en grote wereld van vandaag. De lezer ontdekt o.a. waarom kamerplanten helemaal terug in zijn, waarom familieseries op televisie miljoenen kijkers boeien, waarom we ondanks de crisis meer uitgeven aan duurdere biovoeding en aan goede doelen, waarom Barack Obama de president van de nieuwe wereld is, en waarom er nog altijd banken zijn die winst maken. Het boek is gebaseerd op uitgebreid consumentenonderzoek en kadert de belangrijkste lokale en internationale tendensen en evoluties die zich vandaag voordoen. Van onze eigen kleine wereld tot de globale wereld. Maar ook de veranderingen binnen de muren van ondernemingen en organisaties en hun merken komen aan bod. Met unieke praktijkgetuigenissen van o.a. Rabobank, Hema, Oxfam en Trappisten van Westmalle. Een kompas voor ons allemaal in verwarrende tijden.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45 1,63
70% korting
4=3 actie
20,05 6,01
4=3 actie
8,85
4=3 actie
8,85
40% korting
4=3 actie
6,50 3,90
70% korting
4=3 actie
7,50 2,25
70% korting
4=3 actie
5,45 1,63
70% korting
4=3 actie
20,05 6,01
4=3 actie
8,85
4=3 actie
8,85
40% korting
4=3 actie
6,50 3,90
70% korting
4=3 actie
7,50 2,25

Anderen bekeken ook

Renée Koudstaal
Leef als een Parisienne
4=3 actie
53,15
4=3 actie
7,90
4=3 actie
14,20
Alison Bartlett
Wonen in wit / Ariadne
Geef me een seintje
Han Kang
Wit
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Bert Loonstra
Bekijk Het Eens Zo
Geef me een seintje