• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De kracht van verpakking

wat is de beste verpakking voor mijn merk en hoe creëer ik die
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789014067582
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2001
Aantal pagina’s
320

Waar gaat het over?

Het zijn roerige tijden in marketing- en communicatieland. Tijden waarin de effectiviteit van marketing- en vooral ook communicatieactiviteiten volop in de aandacht staan. Want het is iedere professionele merkenmaker duidelijk dat gewoon doorgaan op de oude manier niet langer kan. Themacampagnes gericht op massale doelgroepen blijken steeds minder effectief. Het palet van communicatiemiddelen, dat overigens altijd al heel omvangrijk is geweest, zal nu echt in zijn volle breedte moeten worden ingezet. Waarom dan een boek over dat ene middel 'packaging design' en niet over het brede palet? Het ontwerp van verpakkingen is een van de belangrijkste communicatie-instrumenten waarmee het fundament onder een merkartikel wordt gebouwd. Een merkartikel zonder verpakking bestaat niet. Verpakking kan niet worden weggelaten, zoals dat met andere communicatiemiddelen kan. Of het ontwerp nu goed is of niet, het functioneert en het communiceert. Natuurlijk is een goed ontwerp dat actief de essentie van het merk uitdraagt, beter dan zomaar een stukje karton of iets met een leuk kleurtje dat de aandacht vraagt. Verpakkingsontwerp verdient daarom een specifiek handboek.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

4=3 actie
4,75
4=3 actie
6,00
4=3 actie
5,00
20% korting
4=3 actie
5,15
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Van der Hoeven, Puype
Arsenaal van de wereld
sorry, niet op voorraad