• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De Fruittella-rol

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789063692933
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
BIS Publishers BV
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
64

Waar gaat het over?

The Fruittella roll is the subject of the second instalment in the "iconic packaging" series. This book tells you all about the rich history of this confectionery brand and the company behind it. It sheds light on how "the roll that doesn't cut corners on flavour" has become a unique packaging icon. As a designer and creative director, Marcel Verhaaf has over 20 years' experience of packaging design. He has always had a special interest in the historical and cultural background of packaging - a passion that has given rise to a number of publications, lectures and exhibitions. He has also amassed a huge collection of contemporary, national and international and historical packaging, which is currently owned by Brandnew Design and housed at the ReclameArsenaal in Amsterdam. Marcel graduated with honours from the School of Fine Arts Minerva in Groningen and holds a BA in fine arts and design.
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
25,20
Anna Ietswaart, Noud de Vreeze
Goed wonen
nog 1 op voorraad
9,30
nog 1 op voorraad
30,25
nog 1 op voorraad
25,20
Anna Ietswaart, Noud de Vreeze
Goed wonen
nog 1 op voorraad
9,30
nog 1 op voorraad
30,25

Anderen bekeken ook

D. Reiche
Spookschip
25% korting
8,85
Tine Bergen
Zilt
30% korting
5,95
12,80
Jan Jutte
Ruimtereis
8,20
U. Boertjens
Hoe Zit Dat
25% korting
8,45
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad