• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Cool!

winst door belevingsmarketing
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Cool!
Cool!
Beetje gebruikt
4,75
ISBN
9789043015899
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Prentice Hall
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
175

Waar gaat het over?

In de slag om de gunst van de consument zijn belevingsmerken als Apple, Harley Davidson en Gucci de grote winnaars. Fans staan in de rij voor de volgende gadget, het nieuwste type of de komende collectie. Op internet worden deze merken druk besproken en tegen de impact die dat heeft, kan zelfs de duurste reclamecampagne niet op. De sleutel tot het succes van belevingsmerken is dat ze cool! zijn. Een belevingsmerk vertelt een authentiek en overtuigend verhaal waarin mensen zichzelf herkennen. Dit verhaal is leidend voor alle bedrijfsprocessen en klantcontactmomenten. Het is in de eeuw van de consument dé kritieke succesfactor gebleken. Van Thiel onthult het geheim van belevingsmarketing en biedt ondernemers, managers en marketeers de perfecte leidraad om een merk cool! te maken. Diederick van Thiel is directeur Marketing Particulieren bij ING. Daarnaast is hij docent Future of Financial Industries aan TIAS Nimbas Business School en docent Belevingsmarke ting aan de Academie voor Management. 'Een boek voor gepassioneerde marketeers, die harten van klanten willen veroveren. Van harte aanbevolen.' Muriël Arts, bestuursvoorzitter NIMA 'Cool! biedt een inspirerende visie op de manier waarop bedrijven ieder contact optimaal zouden moeten benutten om de klant enthousiast te maken voor hun merk.' Hans Hagenaars, directeur marketing ING en Marketeer of the year 2006 'Cool! beschrijft helder en met een pragmatische blik wat erbij komt kijken om energie bij klanten en management te creëren.' Martin Heijnsbroek, Partner McKinsey & Company 'Een "must read" voor leiders in politiek en bedrijfsleven die mee willen werken aan het veroveren van het hart van de consument.' Jacques Kuyf, CEO FD Mediagroep www.coolmunity.nl/ www.coolmunity.be
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Frank Haveman, Richard Otto
Merkdisruptie
nog 1 op voorraad
5,65
nog 1 op voorraad
20,75
nog 1 op voorraad
44,30
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Frank Haveman, Richard Otto
Merkdisruptie
nog 1 op voorraad
5,65
nog 1 op voorraad
20,75
nog 1 op voorraad
44,30

Anderen bekeken ook

Prof. Dr. Frank C. Verhulst, Frank C. Verhulst
Leerboek kinder- en jeugdpsychiatrie
54,35
Prof. Dr. Frank C. Verhulst
Leerboek kinder- en jeugdpsychiatrie
37,80
Frank Verhulst, Fop Verheij
Kinder- en jeugdpsychiatrie
sorry, niet op voorraad