• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Content Management

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789012116237
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Academic Service
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
232

Waar gaat het over?

Content Management Content management is een verzamelterm voor het managen van informatiestromen vanaf het moment van het ontstaan van de content tot het opleveren of publiceren daarvan. Naast Web Content Management zijn ook Enterprise Content Management, Product Content Management, Document Management, Workflow en de relaties hiertussen onderwerpen in dit gedegen naslagwerk. Content betreft informatie die in het papieren tijdperk beperkt was tot tekst en beeld en die tegenwoordig door de opkomst van elektronische media is uitgebreid met video, geluid en animaties. Het is vooral de inhoud in de vorm van bedrijfspresentaties en productvoorlichting zoals die verschijnt op internetpagina's, maar ook de tekst op het display van een geldautomaat of een telefoon is content. Management daarvan is nodig vanwege de voortdurende bewerkingen en aanvullingen die content met name in een dynamisch medium als internet ondergaat en vanwege de wisselwerking die er is tussen de content en de bedrijfsprocessen die content produceren. Ook de toenemende druk om verantwoording af te leggen maakt het belang van correcte en actuele content groter. Dit boek is een weerslag van de uitgebreide ervaringen die binnen Capgemini zijn opgedaan met content management. Voor met name professionals bij marketing- en communicatieafdelingen is dit boek een handleiding met werkwijzen, checklists, valkuilen en best practices. Content management wint aan belang, enerzijds omdat websites complexer zijn geworden en steeds belangrijker als communicatiemiddel, anderzijds omdat vrijwer elke organisatie zich geconfronteerd ziet met de wens om via verschillende kanalen te communiceren. Content management is dan ook een hulpmiddel om interne processen te verbeteren. Kortom: dit boek is een must voor elke professional die met content management heeft te maken!
Lees verder

Recensies

0 recensies
Bas Kruiswijk, Rob Poels
Digitale architectuur
nog 1 op voorraad
14,70
Winnubst, Frank, Straathof, Bart
Best practice - IT Outsourcing: een introductie
nog 1 op voorraad
23,35
Jaap Bloem, Menno van Doorn
Het App-effect
nog 1 op voorraad
5,45
Tweedehands Als nieuw
5,45
Yvette Backer, Remko van der Pols
Best practice - ASL2
nog 1 op voorraad
16,40
Bas Kruiswijk, Rob Poels
Digitale architectuur
nog 1 op voorraad
14,70
Winnubst, Frank, Straathof, Bart
Best practice - IT Outsourcing: een introductie
nog 1 op voorraad
23,35
Jaap Bloem, Menno van Doorn
Het App-effect
nog 1 op voorraad
5,45
Tweedehands Als nieuw
5,45
Yvette Backer, Remko van der Pols
Best practice - ASL2
nog 1 op voorraad
16,40

Anderen bekeken ook

Carolien Vader
Content Playbook
sorry, niet op voorraad
T.W. Hardjono, R.J.M. Bakker
Management van processen
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad