Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Buzz

waarom wordt iets viral (of toch niet)
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789000312993
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
256

Waar gaat het over?

Waarom wordt over sommige producten meer gepraat dan over andere? Hoe creëer je een oorverdovende buzz? En waarom gaan sommige YouTube-video's razendsnel de wereld over? Professor Jonah Berger analyseert in BUZZ de sociale hypes en bestudeert hoe producten, ideeën en gedrag schijnbaar vanuit het niets aanslaan en door iedereen overgenomen worden. Hij onderzoekt hoe individuele beslissingen en sociale dynamiek (oftewel: sociale invloed) trends en groepsgedrag genereren. Jonah Berger onthult het geheim van bepaalde producten die meer mond-tot-mondreclame krijgen dan anderen en waarom bepaalde sites of filmpjes online 'viral gaan'.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Renée Wolfs
Wereldkind
4=3 actie
19,40
Geef me een seintje
Levi van Dam, Sylvia Verhulst
De JIM-aanpak
4=3 actie
14,35
4=3 actie
16,60
Anthony Stevens
Over Jung
4=3 actie
46,25
Fred Plaut
Jung-lexicon
4=3 actie
11,30
Renée Wolfs
Wereldkind
4=3 actie
19,40
Geef me een seintje
Levi van Dam, Sylvia Verhulst
De JIM-aanpak
4=3 actie
14,35
4=3 actie
16,60
Anthony Stevens
Over Jung
4=3 actie
46,25
Fred Plaut
Jung-lexicon
4=3 actie
11,30

Anderen bekeken ook

Seth Godin
Onmisbaar
4=3 actie
13,90
70% korting
4=3 actie
3,63