• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Alle 13 goed

de beste online marketingtools!
Maak tweedehands je eerste keus
Stapelweken: 2 = 10%, 3-4 = 15%, 5+ = 25%
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789077881453
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Haystack, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina's
160

Waar gaat het over?

Virals, bloggen, podcasts: kost het je ook zoveel moeite om online marketingtools uit elkaar te houden? Welke tools moet je inzetten om je producten en diensten te promoten? Marketingexpert Cor Hospes dook in de virtuele marketingwereld en beschrijft de beste tools en de beste aanpak voor online marketingsucces. Journalist en auteur Cor Hospes is gespecialiseerd in marketing. Hij schrijft voor kranten en tijdschriften en geeft regelmatig lezingen en workshops. In 2007 verscheen zijn veelgeprezen en succesvolle boek Guerrillamarketing (3e druk). De media over Guerrillamarketing: 'Een goed geschreven, inspirerend boek' Management Scope 'Hospes heeft de do's en dont's geformuleerd' Managersonline.nl 'Een inspirerende bloemlezing' MarketingTribune
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook

50% korting
Stapelweken
2,50
25% korting
Stapelweken
9,71
50% korting
Stapelweken
9,77
Geef me een seintje
Geef me een seintje