• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Why now?

Omdat je prospects gisteren al klant hadden moeten zijn
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

28,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Why now?
Why now?
Als nieuw
28,00
ISBN
9789401487566
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Lannoo N.V., Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2022
Aantal pagina’s
184

Waar gaat het over?

Wat heb je nodig om van je prospects sneller klanten te maken?
Hoe formuleer je het ultieme salesverhaal?
Veranderen je closing- en verkooptechnieken wel mee met je prospects?

De telefoon gaat: "Michael, mensen zijn geïnteresseerd in ons product, we maken massa's offertes. En dan... niks. Radiostilte." Ik antwoord met één vraag: "Waarom moet een klant vandaag van jou kopen? Waarom nu?" Als er dan ook radiostilte volgt, wijst dat erop dat het verkoopverhaal niet goed zit, een probleem dat Humblet ziet terugkomen bij 90% van de bedrijven die hij helpt schalen.

Steeds kreeg hij dezelfde vraag: 'Wat doe je nadat je je leadmachine hebt gebouwd? Welk verhaal vertel je aan een lead die binnenkomt? Hoe versnel je je verkoopproces en krijg je een handtekening onder die deals?' Wel: zo.

Na meer dan 500 salespitches te hebben rechtgetrokken, deelt Humblet de vijf elementen die nodig zijn om van prospects klanten te maken. Why Now geeft use cases en legio voor- en na-voorbeelden. Dit boek is een blauwdruk om je eigen website, pitch, brochure of salestalk on point te krijgen. Het is een salesflow waar je geen speld tussen krijgt, it's closing time!

Lees verder

Recensies

0 recensies