• Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Verzendkosten €3,75 - gratis vanaf 40 euro of 4 boeken
  • Alle boeken zijn met zorg gecontroleerd
  • 9.1/10 Op bol.com
  • Klantenservice bereikbaar van 09:00 to 17:00

Verleiden op internet

hoe maak je een website onweerstaanbaar?

9,15

Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Meer dan 400.000 boeken op voorraad
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
Verleiden op internet
Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Ze laten zich daarna graag overtuigen, én er zijn verrassende psychologische ‘knopjes’ waar je op kunt drukken om je klanten onbewust te beïnvloeden. Verleiden op internet geeft je eenvoudige, krachtige overtuigingstechnieken om het rendement van je site te verhogen. Aartjan van Erkel bespreekt homepages, productpagina’s, tekstpagina’s, webformulieren en beeldmateriaal, en laat zien wat het geheim achter onweerstaanbare sites is. Door de vele praktische tips en voorbeelden kom je op ideeën om je eigen site te verbeteren en zo het aantal aanvragen, inschrijvingen, reserveringen of bestellingen te verhogen. Vaak kan dat simpelweg door je teksten of beeldmateriaal te veranderen, dus zonder technische aanpassingen. Daarmee is dit een onmisbaar boek voor iedereen die zich met websites bezighoudt! Aartjan van Erkel is zelfstandig internetcopywriter en trainer. Hij helpt bedrijven om hun website onweerstaanbaar te maken, en werkte onder andere voor Booking.com, Ditzo, Microsoft, de Nationale Postcode Loterij en SpecialBite. Zijn blog www.schrijvenvoorinternet.nl won de Dutch Small Business Blog Award 2010.
ISBN: 9789089650726
Bindwijze: Paperback
Conditie: Goed
Taal: Nederlands
Auteur(s): Aartjan van Erkel, Aartjan van Erkel
Uitgever: Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte: 2011
Pagina's: 232

Aanbevolen boeken

Blauwdruk voor een wervelende online business
Tonny Loorbach, Martijn van Tongeren
Vanaf 11,35
hoe overtref je de verwachtingen van klanten?
Jos Burgers
Vanaf 10,45
Zorg ervoor dat uw website succesvol gevonden wordt!
Tonny Loorbach
11,00
facebookmarketing: de leukste en makkelijkste manier om klanten te krijgen
Anne Raaymakers
8,70
Digitale trends en tools in 60 minuten
Pascal Selles, Leon Korteweg
5,10
in vier stappen naar een hogere conversie
Jurjen Jongejan
11,20
de zes geheimen van het overtuigen
Robert B. Cialdini, Cialdini, Robert B.
14,75

Recensies

0 van 0 recensies

Schrijf een recensie

Deel je ervaring met andere klanten.