• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Verleiden op internet

hoe maak je een website onweerstaanbaar?
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

6,55

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Verleiden op internet
Verleiden op internet
Echt gebruikt
6,55
ISBN
9789089650726
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
232

Waar gaat het over?

Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Ze laten zich daarna graag overtuigen, én er zijn verrassende psychologische ‘knopjes’ waar je op kunt drukken om je klanten onbewust te beïnvloeden. Verleiden op internet geeft je eenvoudige, krachtige overtuigingstechnieken om het rendement van je site te verhogen. Aartjan van Erkel bespreekt homepages, productpagina’s, tekstpagina’s, webformulieren en beeldmateriaal, en laat zien wat het geheim achter onweerstaanbare sites is. Door de vele praktische tips en voorbeelden kom je op ideeën om je eigen site te verbeteren en zo het aantal aanvragen, inschrijvingen, reserveringen of bestellingen te verhogen. Vaak kan dat simpelweg door je teksten of beeldmateriaal te veranderen, dus zonder technische aanpassingen. Daarmee is dit een onmisbaar boek voor iedereen die zich met websites bezighoudt! Aartjan van Erkel is zelfstandig internetcopywriter en trainer. Hij helpt bedrijven om hun website onweerstaanbaar te maken, en werkte onder andere voor Booking.com, Ditzo, Microsoft, de Nationale Postcode Loterij en SpecialBite. Zijn blog www.schrijvenvoorinternet.nl won de Dutch Small Business Blog Award 2010.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Management

Jan Bommerez, René Hoppenbrouwers
Door de bomen het bos zien
sorry, niet op voorraad
Danielle Braun
Da's gek
sorry, niet op voorraad
Danielle Braun
Da's gek
sorry, niet op voorraad
Jan Bommerez, René Hoppenbrouwers
Door de bomen het bos zien
sorry, niet op voorraad
Danielle Braun
Da's gek
sorry, niet op voorraad
Danielle Braun
Da's gek
sorry, niet op voorraad

Anderen bekeken ook

Marco Frijlink, Wilco Verdoold
Zakelijke doelen bereiken met social media
8,90
Robert B. Cialdini, Cialdini, Robert B.
Invloed
14,20
Aartjan van Erkel, N.v.t.
Maak ze gek!
6,40
Tonny Loorbach
Doelgerichte SEO
14,04
Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
12,50
Aartjan van Erkel
Nummer 1
14,75
20,75
E. Tiggeler, E. Tiggeler
Check je - Check je webtekst
6,35
Bas Wouters, Joris Groen
Online invloed
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad