• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Verandermanagement / 2

een integrale aanpak
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
nog 1 op voorraad

15,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Verandermanagement / 2
Verandermanagement / 2
Beetje gebruikt
15,90
ISBN
9789043015516
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina’s
344

Waar gaat het over?

Verandermanagement beschrijft een methodische aanpak voor het vaststellen, ontwerpen, implementeren en evalueren van organisatieveranderingen. Deze aanpak wordt ondersteund door een terugkerend model, waarin strategische beleidsvorming en verandermanagement zijn geïntegreerd. Het model start met een analyse van de interne en externe situatie van een organisatie. Daarna volgen de mogelijke strategische beleidsopties en de invloed daarvan op organisatieveranderingen. Vervolgens worden de elementen van succesvol veranderen en de belangrijkste veranderstrategieën beschreven. Bij de implementatie staan zowel een projectmatige als een procesmatige veranderaanpak centraal en worden relevante slaag- en faalfactoren besproken. Het boek sluit af met de evaluatie van veranderingen. In deze tweede editie van Verandermanagement zijn de theorie en de ontwikkelingen in het vakgebied geactualiseerd en uitgebreid. Verandermanagement biedt studenten in het hoger onderwijs inzicht in de theorie van verandermanagement, de plaats ervan binnen beleidsprocessen en -beslissingen en de vertaling van de theorie naar een concrete aanpak. Deze koppeling tussen theorie en praktijk maakt het boek ook geschikt voor managers die te maken hebben met veranderprocessen. Op www.pearsoneducation.nl/kleijn is extra studiemateriaal beschikbaar. Dit omvat powerpointpresentaties, een databank met meerkeuzevragen en antwoorden, en cases voor het toepassen van de theorie. Voor docenten is een handleiding beschikbaar. Henk Kleijn en Fred Rorink zijn beiden als hoofddocent verbonden aan Saxion Hogescholen.
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,85
25% korting
4=3 actie
12,95
Marian Burk Wood
Het marketingplan
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,00
4=3 actie
11,60
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,85
25% korting
4=3 actie
12,95
Marian Burk Wood
Het marketingplan
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,00
4=3 actie
11,60

Anderen bekeken ook

4=3 actie
8,00
Jaap Boonstra
Verandermanagement
4=3 actie
21,65
4=3 actie
13,60
4=3 actie
16,90
4=3 actie
13,65
Mark Julsing
Onderzoek doen!
4=3 actie
7,50
Mark Julsing
Onderzoek doen !
4=3 actie
30,85
4=3 actie
15,55
30% korting
4=3 actie
7,00
Piet van Sterkenburg
Moenie Mounie Niet Mekkeren
sorry, niet op voorraad
H.J. van den Hoogen
Van inkoop naar ondernemen
sorry, niet op voorraad