• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Uw Klant Is Ook Maar Een Mens

ratio en emotie in klantrelaties
Auteur L. Hop
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

12,15

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Uw Klant Is Ook Maar Een Mens
Uw Klant Is Ook Maar Een Mens
Beetje gebruikt
12,15
ISBN
9789043007559
Bindwijze
Overigen , Paperback
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2003
Aantal pagina’s
189

Waar gaat het over?

Een ontdekkingsreis naar de authentieke en menselijke waarden van uzelf en uw organisatie. We leven in een snel veranderende en complexe wereld. De 'mens achter de klant' verandert mee. Nadat jarenlang individuele vrijheid en keuzemogelijkheden zijn bevochten, is het nu, zeker bij een tegenvallende economie, tijd om op zoek te gaan naar zinvolle en authentieke verbindingen. Klanten wisselen immers steeds sneller van aanbieder en hun eisen en verwachtingen nemen toe. Mede doordat in de economische wetenschap invloeden uit de psychologie en sociologie zichtbaar worden, beginnen organisaties in te zien dat hun onderscheidende vermogen niet langer ligt in de functionele waarden van hun merk of product, maar meer in de emotionele en menselijke waarden die ze hun klanten kunnen bieden. Emoties beïnvloeden het economische gedrag van mensen. Liesbeth Hop laat zien dat het gaat om bereiken en 'beraken'. Het is niet meer voldoende om het hoofd van de individuele klant te bereiken; het gaat ook om zijn hart. Het boek bevat interviews met Eckart Wintzen, Ina Brouwer, Goos Geursen, Guido Thys en vele anderen. Liesbeth Hop geldt als een echte pionier in de mediawereld. In 1997 richtte zij Pro Active International op, een internationaal advies- en onderzoekbureau op het gebied van nieuwe media, merken en klanten. Sinds 2001 maakt ze deel uit van de adviescommissie van Superbrands Europe. Sinds 2002 ondersteunt zij organisaties bij het (her)vinden van hun kernwaarden en bij het implementeren van deze waarden in de bedrijfs- en communicatiestrategieën. Zij verzorgt daartoe eigen workshops, trainings- en coachingprogramma's.
Lees verder

Recensies

0 recensies