• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Tijd voor Nieuwe Zaken

op weg naar je hogere doel, een nieuw businessmodel en een verbonden organisatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie

5,04

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Tijd voor Nieuwe Zaken
Tijd voor Nieuwe Zaken
Echt gebruikt
5,04
ISBN
9789462761063
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
197

Waar gaat het over?

Ben je op zoek naar meer zingeving in je baan? Wil je werken in een organisatie die er 'echt toe doet'? Je bent niet de enige die dit voelt. We bewegen ons van een wereld van individualisme, competitie en eigenbelang, naar een wereld die gaat over verbinding, saamhorigheid en zingeving. Bij deze nieuwe wereld hoort een nieuwe manier van werken en organiseren.
Tijd voor Nieuwe Zaken is bedoeld voor iedereen die wil werken vanuit verbinding met zichzelf en zijn omgeving. Het helpt je bij het vinden van je hogere doel, het toepassen van nieuwe businessmodellen en het vormgeven van verbonden organisaties. Het laat zien dat het mogelijk is om te doen wat goed is voor jezelf én voor je omgeving, terwijl je een gezonde financiële winst maakt. Tijd voor verbinding. Tijd voor Nieuwe Zaken.

Over de auteur
Judith Manshanden (1979) studeerde psychologie en werkte als consultant bij Boer & Croon. Sinds 2013 werkt zij als sociaal ondernemer. Zij is oprichter van het GEEF café - een sociaal horecaconcept dat werkt met een 'pay as you can'-businessmodel.

'Om in stormachtig weer te kunnen varen, zal je goed koers moeten houden. De échte leider van de toekomst ben je daarom zelf. In Tijd voor Nieuwe Zaken kom je erachter wat dat precies van je vraagt.'
- Farid Tabarki, founder en CEO Studio Zeitgeist

'Een boek dat onze tijd goed beschrijft en uitnodigt om de kansen die komen met heel je hart en bij je volle verstand te benutten.'
- Ted van den Bergh, directeur Triodos Foundation
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

4=3 actie
29,20
Ralf Knegtmans, R. Knegtmans
Toptalent
4=3 actie
5,45
Wim Kweekel
Boem! Voort
4=3 actie
5,60
Dik Bijl, Wim Kweekel
Resultaatgericht organiseren
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad