• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

TIEN DOODZONDEN VAN MARKETING

Waarschuwingssignalen enoplossingen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
25% korting
niet meer nieuw verkrijgbaar

6,85 5,14

Hoe tweedehands wil je het hebben?
TIEN DOODZONDEN VAN MARKETING
TIEN DOODZONDEN VAN MARKETING
Als nieuw
5,14
394201917
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789055944828
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Scriptum Books
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina's
151

Waar gaat het over?

De marketing zit tegenwoordig in het slop. Nieuwe producten mislukken in onrustbarend tempo, en de meeste reclamecampagnes brengen bij de consument niets bijzonders teweeg. Direct mail levert nauwelijks procent respons op. De meeste producten komen over als uitwisselbare verbruiksartikelen, in plaats van als sterke merken.
Geen wonder dat directies van ondernemingen de teugels van de marketingafdeling strakker gaan aanhalen. Ze willen een cijfermatige inschatting zien van het rendement op investeringen voor en na elke grote campagne. Zonder verantwoording over de te verwachten winst is, als in de kosten moet worden gesneden, het marketingbudget als eerste aan de beurt.
Waarom werkt marketing niet zoals het moet? Philip Kotler, auteur van een groot aantal marketingboeken, noemt de tien grootste gebreken van de huidige marketingpraktijk.
Kotler bespreekt elk van deze gebreken in een apart hoofdstuk. Hij begint met een lijst van signalen en symptomen die duidelijk maken of de onderneming een van deze kwalen over zichzelf afroept. Daarna noemt hij een aantal essenti verbeteringen om uw bedrijf beter te laten functioneren. Kotler noemt een reeks uitvoerbare maatregelen om de ontspoorde marketing weer op de rails te krijgen - maatregelen die hun effectiviteit al hebben bewezen. Het gaat hier niet om snelle noodreparaties, maar om langetermijnop-lossingen voor langetermijnproblemen.
De tien marketingdoodzonden behandelt cruciale onderwerpen die iedere marketeer moet beheersen. Dit boek is onmisbaar voor elke onderneming en iedere marketeer die betere producten en diensten wil leveren, betere marketingplannen wil opstellen en de relaties met de klanten wil verbeteren.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4,95
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
11,90
Marieke van der Laan
Positief verrast
50% korting
17,00 8,50
Raf Stevens
Raak!
Tweedehands Als nieuw
14,90
Wouter Visser
Engage!
Tweedehands Als nieuw
12,00
Marc Konings
Het kan dus wel!
50% korting
15,55 7,77
4,95
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
11,90
Marieke van der Laan
Positief verrast
50% korting
17,00 8,50
Raf Stevens
Raak!
Tweedehands Als nieuw
14,90
Wouter Visser
Engage!
Tweedehands Als nieuw
12,00
Marc Konings
Het kan dus wel!
50% korting
15,55 7,77

Anderen bekeken ook

Patricia F. Wessels
Liefde is gezond
50% korting
1,95
David Kirkpatrick
Het facebook effect
50% korting
2,50
25% korting
3,15
Jeroen Boschma, Inez Groen
Ik ook van jullie!
50% korting
2,50
Werner Pieterse
Waar ik je zoek
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Andy Harris
Tasty days
Geef me een seintje
M. Darrieussecq
Tom is dood
Geef me een seintje
Geef me een seintje