• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

The Tourism Phenomenon

past, present, future
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

16,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
The Tourism Phenomenon
The Tourism Phenomenon
Echt gebruikt
16,00
ISBN
9789058441386
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom Beroepsonderwijs
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

De succesvolle titel 'The Tourism Phenomenon; Past, Present, Future' is in 2008 opnieuw herzien. Deze Engelse editie van 'Het verschijnsel toerisme' is niet alleen inhoudelijk herzien en aangepast aan de actualiteit en het onderwijs van vandaag, ook uiterlijk heeft het boek een metamorfose ondergaan met een handzaam formaat.

'The Tourism Phenomenon' gaat in op het ontstaan van internationale en grensoverschrijdende toerisme, en richt zich op Europa.

Het boek begint met een kort overzicht van de geschiedenis van het reizen. Vervolgens belanden we in het heden en zien we welke landen nu toeristische topbestemmingen zijn. In het derde hoofdstuk wordt aandacht besteed aan de beweegredenen van mensen om te reizen en aan de verschillende typen reizigers. Daarna geeft de auteur inzicht in de dynamische markt van het toerisme. Het hoofdstuk verschaft een analyse van de grote verscheidenheid aan toeristische markten en bespreekt de concurrentiepositie van bestemmingsgebieden op deze markten. Dat het groeiende aantal toeristen schade richt aan het milieu en de lokale bevolking in het bestemmingsgebied wordt onder andere in het hoofdstuk over duurzaam toerisme belicht. De belangrijkste vraag is: hoe kunnen we toerisme zo ontwikkelen dat de negatieve effecten voor het bestemmingsland (het fysieke milieu en zijn bewoners) minimaal zijn en de positieve effecten voor consument en ondernemer optimaal worden? Het boek wordt afgesloten met een toekomstvisie over de ontwikkeling van het toerisme.



Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
6,15
Joep Brinkman, Joep Brinkman
Voor de verandering
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,95
Marcel van Herpen
Ik, de leraar
4=3 actie
11,85
Els Feijs
Speel goed!
4=3 actie
nog 1 op voorraad
25,00
4=3 actie
51,75
4=3 actie
6,15
Joep Brinkman, Joep Brinkman
Voor de verandering
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,95
Marcel van Herpen
Ik, de leraar
4=3 actie
11,85
Els Feijs
Speel goed!
4=3 actie
nog 1 op voorraad
25,00
4=3 actie
51,75

Anderen bekeken ook

4=3 actie
5,00
Lowyck/Ver
Onderwijskunde
4=3 actie
10,50
4=3 actie
22,60
Adjiedj Bakas
De toekomst van God
sorry, niet op voorraad
Christopher Lloyd, Andy Forshaw
Het megagrote uitklapboek
sorry, niet op voorraad
T. Burggraaf, S. Gras-Dijkstra
Vakantiebestemmingen
sorry, niet op voorraad