• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Retail - De digitale hysterie voorbij

Ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789492873002
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Lannoo / Van Duuren Media
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
200

Waar gaat het over?

De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan.

In dit boek introduceert Gino Van Ossel het concept optichannel, waarmee hij retailers, merkfabrikanten en dienstenbedrijven voorbij de digitale hysterie leidt. Met herkenbare voorbeelden is het een realistische kijk op retail en een praktisch kader om een succesvolle strategie uit te zetten die winst, competitiviteit en klantgerichtheid combineert.

'Hoe als retailer en merk tegelijkertijd je klant centraal zetten, investeren in de digitale toekomst en winstgevend blijven? Retail. De digitale hysterie voorbij introduceert optichannel helder en overtuigend als winnende langetermijnstrategie. Een duidelijk conceptueel kader, gecombineerd met onderbouwde aanbevelingen en een concreet plan van aanpak.'

DIETER PENNINCKX | Medeoprichter & CEO modegroep FNG

'Na het award-winnende Omnichannel in retail slaagt Gino Van Ossel er met dit boek opnieuw in te schitteren. Een praktische en complete leidraad voor iedereen die van omnichannel naar optichannel wil.'

JORG SNOECK | Oprichter RetailDetail & winnaar Managementboek van het Jaar 2018

'Op zijn geheel eigen en unieke manier weet Gino van Ossel opnieuw te inspireren. Fraaie vergezichten, praktische voorbeelden en toegankelijke checklists wisselen elkaar af in deze must read voor iedereen die relevant wil zijn en blijven.'

WIJNAND JONGEN | Oprichter & CEO van Thuiswinkel.org, Chairman Executive Committee E-commerce Europe

Trefwoorden: Retail omnichannel optichannel merken merkstrategie hyperpersonalisatie winkelen producten shoppen consument klantgerichtheid handleiding

Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,00
4=3 actie
6,95
Patrick Petersen
Handboek.social
4=3 actie
nog 1 op voorraad
17,00
4=3 actie
5,45
4=3 actie
9,40
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,00
4=3 actie
6,95
Patrick Petersen
Handboek.social
4=3 actie
nog 1 op voorraad
17,00
4=3 actie
5,45
4=3 actie
9,40

Anderen bekeken ook

4=3 actie
10,00
Femke Cuijpers
Retail theater
4=3 actie
12,00
Cor Molenaar
Actie!
4=3 actie
5,00
4=3 actie
8,65
4=3 actie
16,75
4=3 actie
9,35
sorry, niet op voorraad