• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Operationeel management in de dienstverlening

Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789043025584
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
344

Waar gaat het over?

Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht vanhet vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management enlegt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenendeorganisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening centraal staat.Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen.In deze derde editie zijn de voorbeelden en casussen grondig herzien. Nieuwis de focus op ontwikkelingen in hedendaags klantgedrag, ingegeven door demogelijkheden van sociale media. Ook is er meer aandacht voor het omgaan metnegatieve klantervaringen en voor digitale ontwikkelingen die het de organisatie en klanten gemakkelijker maken, zoals het gebruik van apps. Daarnaast is in deze editie een doorlopende casus opgenomen die de betekenis van de operationsfunctie voor een organisatie illustreert.Operationeel management in de dienstverlening is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die opgeleid worden voor een beroep in de dienstverlening.Bij dit boek wordt op www.pearsonxtra.nl veel aanvullend studie- en lesmateriaal aangeboden, zoals oefenvragen, extra casuïstiek, een begrippentrainer en de digitale versie van het boek. Voor docenten zijn zowel Powerpoints beschikbaar als de uitwerkingen van de casuïstiek en van de vragen en opdrachten in het boek. Joyce Walstra werkt als projectleider aan de Stenden Hogeschool.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

0 recensies
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
nog 1 op voorraad
30,45
Tweedehands Echt gebruikt
7,15
nog 1 op voorraad
12,90
nog 1 op voorraad
16,85
Tweedehands Echt gebruikt
5,00
Joost Steins Bisschop
De online scorecard 3.0
nog 1 op voorraad
7,85
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
nog 1 op voorraad
30,45
Tweedehands Echt gebruikt
7,15
nog 1 op voorraad
12,90
nog 1 op voorraad
16,85
Tweedehands Echt gebruikt
5,00
Joost Steins Bisschop
De online scorecard 3.0
nog 1 op voorraad
7,85

Anderen bekeken ook

Roeper, Robert Parthesius
Batavia Te Water
5,00
Wim Ramaker en Ben van Bohemen
Sta een ogenblik stil ...
4,90
C.D.H. Moes
ABC van S&B
5,45
O. Brunklaus, O. Brunklaus
Interactieve vaardigheden in de zorg
11,90
Antoon Claassen
93 Vietnam
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Ms. Rowena Loverance
Christian Art
sorry, niet op voorraad