• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Lagoon - Unisex - Waterafstotend shirt - Vlekvrij shirt- Shirt wit- Minimaliseert geuren - Sportshirt - Uitgaan - Waterafstotende shirts - Cadeau tip - Kwaliteit - Onder overhemd -Maat M en L

Verhalen met tips & ideeën voor blijvend blije klanten
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789081298834
Bindwijze
Overigen , Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Reichardt & Company.
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
189

Waar gaat het over?

Heb je wel eens het idee dat je klanten je niet begrijpen of andersom? Wil je weten hoe je je klanten beter begrijpt (en zij jou), hoe je hen beter helpt en nog blijer maakt? Dan is Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!) echt iets voor jou. In luchtig geschreven verhalen schetst Frans Reichardt hoe bedrijven de wereld mooier kunnen maken voor klanten en voor zichzelf. Zijn verhalen zullen soms een glimlach op je gezicht toveren, je de ene keer verbazen en een andere keer inspireren. Je zult je in veel verhalen herkennen, want één ding staat vast: je bent zelf klant en je weet dus uit eigen ervaring dat dat niet altijd meevalt.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
20,10
nog 1 op voorraad
34,80
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
Tweedehands Als nieuw
8,25
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
Tweedehands Beetje gebruikt
6,60
Tweedehands Beetje gebruikt
7,00
nog 1 op voorraad
20,10
nog 1 op voorraad
34,80
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
Tweedehands Als nieuw
8,25
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
Tweedehands Beetje gebruikt
6,60
Tweedehands Beetje gebruikt
7,00