• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Klantenloyaliteit

over ongelijke behandeling in het digitale tijdperk
Auteur M. Bugel
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

10,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Klantenloyaliteit
Klantenloyaliteit
Echt gebruikt
10,00
ISBN
9789043005210
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2001
Aantal pagina’s
205

Waar gaat het over?

Klantenloyaliteit 1e druk is een boek van Marnix B gel uitgegeven bij Financial Times/Prentice Hall. ISBN 9789043005210 klantenloyaliteit 'Loyale klanten worden niet geboren, zij worden gemaakt.' Het worden spannende jaren voor het bedrijfsleven. De jaren van de verticale prijsbinding en de macht van de distributie zijn voorbij. De komende decennia hebben de klanten het voor het zeggen, geholpen door de gebruiksvriendelijke technologie. Voor bedrijven betekent het dat het hebben van een klantenbestand niet meer voldoende is. Het zal, met de toenemende macht van de klant, gaan om de loyaliteit van de klanten uit dit bestand. Bedrijven zullen er de komende jaren dus alles aan moeten doen om de loyaliteit binnen het klantenbestand te verhogen. Essentieel voor klantenloyaliteit is het afstemmen van producten, service en dienstverlening op de wensen en verwachtingen van de klant. Helaas verschillen deze wensen en verwachtingen per consument. Een uniforme aanpak zal in de praktijk dan ook weinig effect sorteren. In dit boek is beschreven hoe op een bedrijfseconomische manier een loyaliteitsstrategie wordt ontwikkeld, rekening houdend met de individuele eisen en wensen van klanten. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder meer een definitie van klantenloyaliteit, klantparticipatie, loyaliteitsacties, loyaliteitsprogramma's, waarde- en behoeftedifferentiatie. Marnix B gel maakt gebruik van vele cases en geeft honderden tips zodat u meteen aan de slag kunt om ook uw klanten aan uw organisatie te binden.
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,00
Astrid Schreyögg
Coaching
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,50
Mariana Mazzucato
De ondernemende staat
4=3 actie
17,10
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,00
Astrid Schreyögg
Coaching
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,50
Mariana Mazzucato
De ondernemende staat
4=3 actie
17,10

Anderen bekeken ook

Alexander Osterwalder
Business model generatie
4=3 actie
31,65
4=3 actie
16,95
Selma Noort
De verbouwing
4=3 actie
5,00
Levi Weemoedt
Gezondheid!
4=3 actie
6,50
4=3 actie
35,90
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Guido Valkeneers
Consumentenpsychologie
sorry, niet op voorraad