• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Klant aan de lijn / Praktijkwijzer

Praktisch handboek voor de commerciele binnendienst en televerkopers
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

10,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Klant aan de lijn / Praktijkwijzer
Klant aan de lijn / Praktijkwijzer
Echt gebruikt
10,30
ISBN
9789024603831
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Tirion Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
1997
Aantal pagina’s
99

Waar gaat het over?

In Klant aan de lijn besteedt hij aandacht aan de rol van de commerciële binnendienstmedewerker(ster) en op welke wijze de telefonische communicatie met klanten en leveranciers aanmerkelijk kan worden verbeterd. Aan de orde komen onder andere het correct te woord staan van klanten, het noteren van opdrachten, het voorkomen van creditnota's, het behandelen van klachten, afspraken maken voor vertegenwoordigers, telefonische verkoop van produkten en diensten, het werken met scripts en talloze praktische tips die de lezer in staat stellen direct het geleerde in de praktijk toe te passen.
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,40
4=3 actie
44,55
4=3 actie
42,30
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,40
4=3 actie
44,55
4=3 actie
42,30
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,95