• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

How Brands Grow

What Marketers Don't Know
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

13,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
How Brands Grow
How Brands Grow
Echt gebruikt
13,60
ISBN
9780195573565
Bindwijze
Hardcover
Taal
Engels
Uitgeverij
Oxford University Press Australia
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
246

Waar gaat het over?

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application. the most distinctive element to this book is that the laws presented are tried and tested; they have been found to hold over varied conditions, time and countries. This is contra to most marketing texts and indeed, much information provides evidence that much modern marketing theory is far from soundly based. Onderstaande tekst is vertaald vanuit de originele taalDit boek geeft gefundeerde antwoorden op belangrijke vragen die marketeers elke dag stellen. How Brands Grow pakt vragen aan als hoe merken groeien, hoe reclame nou echt werkt, wat prijspromotie echt doet en hoe loyaliteitsprogramma’s de loyaliteit van klanten beïnvloedt, gebaseerd op decennia aan onderzoek en geschreven in een stijl voor marketingprofessionals om hun merk te laten groeien. Het is het eerste boek dat deze wetten in context presenteert en dat de betekenis en toepassingen ervan onderzoekt. Het meest herkenAre element van dit boek is dat de wetten die worden gepresenteerd, zijn getest en kloppend zijn bevonden in verschillende situaties, periodes en landen. Dit is anders dan de meeste marketingteksten, en veel informatie bewijst zelfs dat veel moderne marketingtheorieën verre van zuiver zijn.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Kim Lakin-Smith, Kim Lakin-Smith
Autodrome
Tweedehands Als nieuw
5,15
Natalia Rakhorst, Walter Rakhorst
Altijd lekker
sorry, niet op voorraad
Eva Meijer
Dagen van glas
sorry, niet op voorraad
nog 1 op voorraad
4,75
Dean Koontz
The Husband
nog 1 op voorraad
33,50
Kim Lakin-Smith, Kim Lakin-Smith
Autodrome
Tweedehands Als nieuw
5,15
Natalia Rakhorst, Walter Rakhorst
Altijd lekker
sorry, niet op voorraad
Eva Meijer
Dagen van glas
sorry, niet op voorraad
nog 1 op voorraad
4,75
Dean Koontz
The Husband
nog 1 op voorraad
33,50

Anderen bekeken ook

Andy Mosmans, Patrick van Thiel
Branding
32,75
Phil Knight
Shoe Dog
3,90
Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
12,50
Rick Pastoor
Grip
13,20
Carla Clarissa Van Stralen
Born to change the game
sorry, niet op voorraad