• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het belang van partnerships en allianties

... samenwerken wordt samen ondernemen
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789014087344
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Vakmedianet
Jaar van uitgifte
2002
Aantal pagina’s
136

Waar gaat het over?

De traditionele verhouding tussen opdrachtgever en leverancier wankelt, en is in feite reeds achterhaald. Razendsnelle ontwikkelingen door de toepassing van informatie- en communicatietechnologie en toenemende concurrentie wereldwijd dwingen ondernemingen tot andere strategieën. Zij moeten continu eraan werken producten op de markt te brengen van hoge kwaliteit, die voldoen aan de eisen en wensen van afnemers, en dat tegen sterk concurrerende prijzen. Samenwerking met leveranciers biedt dan mogelijkheden. Uitbesteders gaan samenwerken met een kleiner aantal leveranciers, die gezamenlijk bereid zijn aanvaardbare risico's te nemen om opdrachten zo efficiënt mogelijk uit te voeren, tegen de laagst mogelijke investeringskosten, met als doel hier een gezamenlijk voordeel mee te behalen. Voor inkopende ondernemingen zijn partnership en alliantie twee vormen van samenwerking met 'best in class'-leveranciers die kunnen leiden tot het realiseren van die doelstellingen. Dit boek zet helder uiteen wat partnership en alliantie inhouden, waarin zij van elkaar verschillen, en hoe en dergelijke relatie met leveranciers succesvol kan worden opgebouwd.
Lees verder

Recensies

0 recensies