• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Groeimodellen

creeër nieuwe business
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

7,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Groeimodellen
Groeimodellen
Als nieuw
7,00
ISBN
9789089651259
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

Groei staat altijd op de agenda. Sommige ondernemingen willen groeien omdat ze graag de uitdaging aangaan, andere moeten groeien uit pure noodzaak. Maar hoe bereik je nog groei in een verzadigde markt, tijdens een economische recessie? Traditionele keuzes die u daarvoor ter beschikking stonden, met alleen de nadruk op klanten ofwel aanbod, voldoen niet meer voor deze tijd. Het is tijd dat u uw businessmodel eens grondig onder de loep neemt. Groeimodellen leidt u daarvoor van de inzichtelijke theorie van het Businessmodelwiel, langs twaalf nieuwe, effectieve strategieën. Denk bijvoorbeeld aan andere manieren van afrekenen met de klant, aan het slim inzetten van een netwerk van ambassadeurs, of aan het benutten van de innovatiekracht van businesspartners. De twaalf groeimodellen bieden u een breed scala van mogelijkheden om met uw businessmodel optimale waarde voor uw klant te creëren en zodoende succesvoller te worden.Maar het blijft niet bij theorie. Elk van die twaalf strategieën wordt geïllustreerd door analyse van een verrassend en succesvol voorbeeld uit de actuele praktijk. Bovendien biedt dit boek u een gedetailleerd stappenplan waarmee u zelf in staat bent uw eigen model grondig te evalueren, met een nieuwe blik naar uw omgeving te kijken en te vernieuwen. En zo zelf nieuwe business te creëren.Yousri Mandour, Kris Brees en Roy Wenting zijn werkzaam bij ICSB Marketing en Strategie. Zij ondersteunen organisaties bij hun strategische marketingplannen, klantgerichtheid en innovatie van nieuwe producten en diensten. Yousri Mandour is auteur van de bestseller Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

4=3 actie
7,25
4=3 actie
17,30
Alexander Osterwalder
Business model generatie
4=3 actie
31,65
4=3 actie
6,60
Dorien van der Heijden
Zo vernieuw je je businessmodel
4=3 actie
9,15
4=3 actie
35,90
Jeroen Kemperman, Jeroen Geelhoed
Briljante businessmodellen
sorry, niet op voorraad
Annemieke Roobeek, Jacques de Swart
Sustainable business modeling
sorry, niet op voorraad
Verne Harnish
Scaling up
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad