• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Ervaren maar veranderlijk / MarketingWatch

Het consumentengedrag van de vijftigplusser
Maak tweedehands je eerste keus
Stapelweken: 2 = 10%, 3-4 = 15%, 5+ = 25%

16,55

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Ervaren maar veranderlijk / MarketingWatch
Ervaren maar veranderlijk / MarketingWatch
Als nieuw
16,55
10000411442
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789013019247
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2004
Aantal pagina's
362

Waar gaat het over?

"De vijftigplusmarkt is een markt vol kansen. Groot van omvang (de komende 20 jaar groeit deze met 2 miljoen) en vooral groot van vermogen. In de huidige marketingpraktijk krijgt deze groep consumenten echter niet de aandacht die ze verdienen.

De belangrijkste conclusie uit het AgeWise basisonderzoek, dat aan dit boek ten grondslag ligt, is dat vijftigplussers actieve consumenten blijven. Ze blijven open staan voor nieuwe merken en producten. Dit is onderzocht voor een groot aantal markten, zoals financiën, wonen, speelgoed, gezondheid, cosmetica, vakantie, voeding, kleding, auto's en bezoek aan winkels in het algemeen.

Maar vijftigplusmarketing is wel een vak. De doelgroep is anders, het gedrag is anders en daarmee zal ook uw marketingstrategie anders moeten zijn. Ervaren maar veranderlijk"" helpt u deze markt succesvol te benaderen. De materie wordt op een veelheid aan manieren benaderd: harde cijfers, belevenissen van referentiepersonen en citaten uit kwalitatief onderzoek. Tenslotte zijn alle onderwerpen becommentarieerd via expert interviews."
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies