• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De ZZP Academy - Social media marketing voor zzp'ers

laat de klant zien dat jij de beste oplossing bent
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

8,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De ZZP Academy - Social media marketing voor zzp'ers
De ZZP Academy - Social media marketing voor zzp'ers
Beetje gebruikt
8,00
ISBN
9789089650825
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
168

Waar gaat het over?

Veel zzp'ers hikken aan tegen koude acquisitie en verkoopgesprekken. Ze gebruiken social media vooral om gezellig met anderen te praten en af en toe informatie te delen. Maar nieuwe klanten krijgen ze er niet mee. Dit boek laat zien hoe je de mogelijkheden van social media op een slimme manier kunt inzetten. Marlies van der Meer geeft praktische tips om je know-like-trust-factor en je expertstatus te vergroten. Klanten die jou leren kennen en die je aardig, betrouwbaar en deskundig vinden, gaan je namelijk vanzelf als de beste oplossing voor hun probleem zien. Maar voordat je social media effectief als marketingtool kunt inzetten, moet je eerst weten wie je klanten zijn en wat jij voor hen kunt betekenen. Daarom in dit boek ook aandacht voor je ideale klanten en je niche. 'In het dichtbeboste woud van boeken over sociale media is er nu eindelijk een die als een sequoia boven de rest uitsteekt. Nu kun je er niet meer omheen want Van der Meer toont je de weg. De enige klacht die je over dit boek zou kunnen hebben, is dat je geen excuus meer hebt om daadwerkelijk wat te gaan doen met je social media marketing'. Bart Flos, auteur, anti-klaagcoach en veranderadviseur 'Klanten zijn gek op gaten, en hebben liever geen boren. Anders gezegd: Klanten zijn op zoek naar oplossingen en niet zo zeer naar jouw producten en diensten. Marlies laat in dit boek op een zeer praktische manier zien, hoe je het verschil maakt en klanten voor je wint'. Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker 'Dit is een aanstekelijk business-boek voor de ZZP'er. Uitstekende tips en ideeën voor het overtuigen van klanten met new school marketing. Marlies van der Meer weet waar ze over praat. Lezen!' Aartjan van Erkel, auteur van Verleiden op internet - Hoe maak je een website onweerstaanbaar? Marlies van der Meer, eigenaar van Meer Advies, schreef een Twitter-checklist voor 75 Checklisten voor de nieuwe manager. Dankzij social media benaderen klanten haar voor blog- en boekcoaching, kwam zij in contact met haar uitgever en gaf zij verschillende interviews.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Management

Jan Bommerez, René Hoppenbrouwers
Door de bomen het bos zien
sorry, niet op voorraad
Danielle Braun
Da's gek
sorry, niet op voorraad
Danielle Braun
Da's gek
sorry, niet op voorraad
Jan Bommerez, René Hoppenbrouwers
Door de bomen het bos zien
sorry, niet op voorraad
Danielle Braun
Da's gek
sorry, niet op voorraad
Danielle Braun
Da's gek
sorry, niet op voorraad

Anderen bekeken ook

Marco Frijlink, Wilco Verdoold
Zakelijke doelen bereiken met social media
8,90
Tjeu van den Berk, t. van den Berk
Mystagogie
11,50
13,00
Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
12,50
Elizabeth Ebbink
Ik hoor het aan je stem
8,95
Mariët Hermans, Mariët Hermans
Schrijven met effect
19,95
Ilja Pfeijffer, Ilja Leonard Pfeijffer
Ondraaglijke lichtheid
33,30
Erno Hannink
Kies je doelgroep
11,75
Jan Willem Alphenaar
LinkedIn voor ZZP'ers
11,35
Elizabeth Ebbink
Ik Hoor Het Aan Je Stem
5,00
sorry, niet op voorraad