• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De stille kracht van de onderneming

competitiedenken in strategisch management
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

10,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De stille kracht van de onderneming
De stille kracht van de onderneming
Beetje gebruikt
10,75
ISBN
9789020937459
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Scriptum
Jaar van uitgifte
1999
Aantal pagina’s
199

Waar gaat het over?

* Een schat aan informatie die dit actuele onderwerp in strategisch denken in een breder perspectief plaatst * Nieuwe en praktische wegen om de concurrentiekracht van de onderneming blijvend te verbeteren Waarin schuilt de kracht van een onderneming ? Waar ligt de bron van blijvend succes ? We kennen allemaal verhalen over succes en over jammerlijke mislukkingen. Bij nader toezien blijkt dat de overlevers hun succes niet te danken hebben aan het aanboren van nieuwe niches of aan de intrede van de een of andere mirakelmanager, maar wel aan hun inzicht in 'de stille kracht van hun onderneming' : de wortels van hun competitiviteit. Dé bron van concurrentievoordeel is het vermogen om sneller en tegen lagere kosten competenties op te bouwen en te benutten. Dit boek wil in de eerste plaats het ontstaan en de evolutie van het competentiedenken bloot leggen. Wie actief met strategie bezig is, moet begrijpen hoe en waarom 'nieuwe' technieken en modellen bestaansrecht verwerven. Met dat inzicht gewapend zal de manager genuanceerder oordelen over de praktische bruikbaarheid en de relevantie van deze nieuwe concepten. Immers, het slaafs volgen van 'modetrends in management' leidt meestal tot teleurstellingen. Dit boek bevat geen recepten en geen methodologie. Het richt zich in de eerste plaats tot managers en consultants die hun inzicht in de nieuwe trends in strategisch management wensen te verfijnen. Ook de MBA-student en de student toegepaste economische wetenschappen zal in dit werk een schat aan informatie vinden die een actueel en zeer belangrijk onderwerp in strategisch denken in een breder perspectief plaatst.
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,00
Astrid Schreyögg
Coaching
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,50
Mariana Mazzucato
De ondernemende staat
4=3 actie
17,10
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,00
Astrid Schreyögg
Coaching
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,50
Mariana Mazzucato
De ondernemende staat
4=3 actie
17,10