Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De kunst van het kiezen

Elke partij kan de verkiezingen winnen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

23,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De kunst van het kiezen
De kunst van het kiezen
Als nieuw
23,00
332801732
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789088030864
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Uitgeverij Lias B.V.
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina's
304

Waar gaat het over?

Het Nederlandse politieke landschap is onoverzichtelijk en verkiezingsprogramma's zijn nagenoeg inwisselbaar. Het is voor de kiezer steeds lastiger om het verschil tussen de partijen te zien. Er is maar één oplossing: politieke partijen moeten op zoek naar een heldere en onderscheidende why. De partijen moeten zichzelf onmisbaar maken en daarbij kunnen zij veel leren van merken - want stel dat de PvdA denkt als de HEMA, D66 als Apple en de PVV als Unox, zou het dan niet veel beter met de partijen kunnen gaan?Merkdeskundige Marc Oosterhout analyseert in 'De kunst van het kiezen' de zeven grootste partijen van Nederland,beschrijft hun geschiedenis, geeft een kritisch oordeel over hun merkstrategie en voorziet de partijen van een bruikbaar advies. Tot slot schetst hij onder het motto `meer democratie met minder partijen' het ideale politieke landschap.Prominenten uit de politiek - Roger van Boxtel, Femke Halsema, Jan Kees de Jager, Tiny Kox, Ed Nijpels, Felix Rottenberg, Gerrit Voerman en Jack de Vries - werken mee aan het boek en geven hun, soms tegendraadse, mening.Marc Oosterhout is merkstrateeg en mede-oprichter van N=5, het grootste onafhankelijke reclamebureau van Nederland, dat verantwoordelijk is voor campagnes van diverse toonaangevende merken. Marc studeerde communicatiewetenschappen en economie. Eerder schreef hij 'Ondernemende types - Ondernemers zijn net mensen' en 'Power Brands - De zeven onwrikbare principes van het nieuwe merkdenken'.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Petra de Koning
Mark Rutte
4=3 actie
5,65
4=3 actie
11,40
4=3 actie
43,00
Gavin Esler
How Britain Ends
4=3 actie
11,20
4=3 actie
9,90
4=3 actie
10,70
Petra de Koning
Mark Rutte
4=3 actie
5,65
4=3 actie
11,40
4=3 actie
43,00
Gavin Esler
How Britain Ends
4=3 actie
11,20
4=3 actie
9,90
4=3 actie
10,70

Anderen bekeken ook

4=3 actie
9,85
4=3 actie
12,20
L. Spengler, L. van Spengler
De kunst van het kiezen
70% korting
4=3 actie
4,75
Kelly Weekers
De kracht van keuze
4=3 actie
11,95
Marc Oosterhout
Power brands
Geef me een seintje
Marc Oosterhout
Voetbaldochter
Geef me een seintje