• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Courseware - ITIL® 4 Foundation Courseware - Nederlands

Nederlands
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789401804608
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Van Haren Publishing
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
168

Waar gaat het over?

Summary Naast de ITIL® 4 Foundation Courseware – Nederlands (978 940 180 460 8) raden wij u aan om de overweging te maken de volgende publicatie aan te schaffen: ITIL®4 – Pocket Guide (ISBN: 978 940 180 442 4). ITIL®4 – Pocket Guide sluit aan op ITIL® 4 Foundation Courseware – Nederlands. Deze cursus is ontwikkeld om uw ITIL® 4 basisvaardigheid te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS). ITIL® 4 leert u wat het betekent om een toevoeging te leveren aan de bedrijfswaarde evenals modellen zoals Lean IT, Agile en DevOps. De cursus is bedoelt voor ieder die werkt in de IT service branche of (meer) kennis nodig heeft van IT Service Management. Kandidaten van deze cursus moeten binnen 60 minuten 40 vragen beantwoorden. Deze vragen zijn multiple choice en het gebruik van het boek tijdens het examen is niet is toegestaan. Bij een score van 65% heeft u het examen behaald en krijgt u het certificaat. U kunt uw examinering starten nadat u de cursus heeft afgerond. De examinering kunt waar en wanneer u maar wilt starten. Het examen wordt online gemaakt met onder andere het gebruik van een webcam. Kandidaten die deze cursus willen volgen wordt geadviseerd om een basiskennis te hebben van IT en kennis van het eigen bedrijf. U gaat tijdens de ITIL® 4 cursus: • Inzicht verkrijgen in de sleutelbegrippen van Service Management • Inzicht verkrijgen hoe ITIL u kan helpen Service Management te implementeren in uw bedrijf • Inzicht verkrijgen van de 4 Service Management dimensies • Inzicht verkrijgen van het doel en de componenten van het ITIL Service Value System • Inzicht verkrijgen van Service Value Chain activiteiten en hoe deze aan elkaar relateren • Inzicht verkrijgen van het doel en de kernbegrippen van 25 ITIL praktijkvormen
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
14,15
C.C. Schotanus
Testframe
25% korting
nog 1 op voorraad
11,30
Jaap Bloem
Het App-effect
30% korting
nog 1 op voorraad
6,60
10% korting
nog 1 op voorraad
8,85
Tweedehands Als nieuw
14,35
nog 1 op voorraad
14,15
C.C. Schotanus
Testframe
25% korting
nog 1 op voorraad
11,30
Jaap Bloem
Het App-effect
30% korting
nog 1 op voorraad
6,60
10% korting
nog 1 op voorraad
8,85
Tweedehands Als nieuw
14,35

Anderen bekeken ook