• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatie handboek

Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie

9,55

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Communicatie handboek
Communicatie handboek
Als nieuw
9,55
ISBN
9789001863029
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
413

Waar gaat het over?

Communicatie handboek leert je hoe je de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunt geven. Het boek geeft je een beknopt en toch volledig overzicht van het vakgebied. Heel toegankelijk dankzij het heldere taalgebruik en de praktijkgerichte benadering.Waarom kiezen voor Communicatie Handboek?*handige samenvattingen en begrippenlijsten;*goede voorbereiding op de beroepspraktijk;*inclusief unieke code voor Prepzone, met handige oefentoetsen, flitscolleges en begrippentrainer.In dit handboek maak je uitgebreid kennis met onderwerpen als corporate, marketing- en interne communicatie, maar je leert bijvoorbeeld ook hoe je als communicatieprofessional om kunt gaan met de pers. Het boek besteedt speciale aandacht aan het communicatieplan, communicatie bij veranderingen en social media. Deze onderwerpen nemen binnen de communicatiepraktijk een belangrijke plaats in, dus het is goed om je hier al tijdens je studie in te verdiepen. Met de praktijkcases aan het eind van elk hoofdstuk kun je je kennis van de theorie testen. De samenvattingen en begrippenlijsten helpen je bij het voorbereiden op je tentamens.Omdat het communicatievak razendsnel verandert, is deze vijfde editie van Communicatie Handboek volledig herzien. Alle onderdelen zijn geactualiseerd, van arbeidsmarktcommunicatie tot brandactivaties. Een grote metamorfose onderging het hoofdstuk over contentstrategie. De behandeling van de media is in deze uitgave geheel gebaseerd op het model van Paid, Owned & Earned Media. Er zijn aparte hoofdstukken voor de interne en externe analyse. Bij interne communicatie is er nog meer aandacht voor communicatie bij veranderingen. Bij externe communicatie ligt nog meer nadruk op social media en reputatiemanagement. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book.Online ondersteuningVoorin je boek staat een unieke code waarmee je toegang krijgt tot Prepzone, een rijke digitale leeromgeving. Hier vind je allerlei toetsvragen, cases, opdrachten, flitscolleges, een begrippentrainer en extra studiemateriaal. Zo kun je je nóg beter voorbereiden op je tentamens!
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

4=3 actie
4,55
4=3 actie
22,70
4=3 actie
5,00

Recensies

0 recensies
Jessica Rijnboutt
Argumenteren / Skills
4=3 actie
13,50
4=3 actie
15,50
4=3 actie
10,35
4=3 actie
16,95
Jessica Rijnboutt
Argumenteren / Skills
4=3 actie
13,50
4=3 actie
15,50
4=3 actie
10,35
4=3 actie
16,95

Anderen bekeken ook

4=3 actie
8,90
Wil Michels
Fanstrategie
4=3 actie
19,80
4=3 actie
37,55
4=3 actie
25,60
4=3 actie
5,00
4=3 actie
17,00
sorry, niet op voorraad
Wil Michels, Wil J. Michels
Communicatiestrategie
sorry, niet op voorraad