• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek marketingcommunicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie

47,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Basisboek marketingcommunicatie
Basisboek marketingcommunicatie
Als nieuw
47,90
ISBN
9789046905227
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Coutinho
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
416

Waar gaat het over?

Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.

De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Ook is er uitgebreid aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en de kosten van de inzet van marketingcommunicatiemiddelen. De theorie wordt ondersteund met voorbeelden en illustraties.

Op de website staan voor studenten per hoofdstuk leerdoelen, cases, kennisvragen, uitgebreide samenvattingen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er op aanvraag richtantwoorden bij de cases en kennisvragen, toetsvragen, PowerPoints en een projecthandleiding voor een marketingcommunicatieplan beschikbaar.

In deze derde herziene druk is de theorie aangevuld en zijn veel van de voorbeelden geactualiseerd. Er is nog meer aandacht voor online marketingcommunicatie: het monitoren en bijsturen van online campagnes, de integratie van online en offline kanalen en hoe online en offline koopgedrag steeds meer door elkaar lopen. Het hoofdstuk over direct marketing is omgewerkt naar een hoofdstuk over interactiemarketing In dit nieuwe hoofdstuk komen o.a. de inzet van interactieve media, het belang van (big) data, persoonlijke verkoop en de juridische aspecten van interactiemarketing aan bod. Daarnaast zijn de kostenoverzichten voor marketingcommunicatie geactualiseerd en is een deel van de cases op de website vernieuwd.

Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

4=3 actie
8,20

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Jim Stolze
Uitverkocht!
4=3 actie
5,45
4=3 actie
10,40
4=3 actie
5,00
Jim Stolze
Uitverkocht!
4=3 actie
5,45
4=3 actie
10,40
4=3 actie
5,00

Anderen bekeken ook

Patrick T.H.M. Janssen
Interculturele competenties
4=3 actie
6,25
4=3 actie
10,60
4=3 actie
7,55
4=3 actie
53,10
Alexander Osterwalder
Business model generatie
4=3 actie
33,40
4=3 actie
8,20
Martin van der Sluis
Commerciële calculaties 1
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Martin van der Sluis
Commerciële calculaties 1
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad