• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek interne communicatie

Aanpak en achtergronden
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
niet meer nieuw verkrijgbaar

7,55

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Basisboek interne communicatie
Basisboek interne communicatie
Beetje gebruikt
7,55
1142500330
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789023252313
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Uitgeverij Van Gorcum B.V.
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina's
179

Waar gaat het over?

In het Basisboek Interne Communicatie maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbaar fundament om de communicatie in een organisatie (-onderdeel) te verbeteren. Interne communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een belangrijke voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren.

Deze geheel herziene achtste editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen.
Deel I beschrijft de context door een kennismaking met organisaties en veranderingen daarbinnen.
Deel II besteedt aandacht aan de communicatie in organisaties en aan twee visies op interne communicatie. Vervolgens komen in deel III vijf aspecten aan de orde:

- Onderzoek naar interne communicatie
- Communicatief veranderen
- Digitale interne communicatie
- Naar een communicatieve organisatie
- De IC-professional in een communicatieve organisatie.

Als een 'tweede scherm' hoort bij het boek een uitgebreide website
www.internecommunicatie.vangorcum.nl. Docenten en studenten vinden daar aanvullend materiaal, waarnaar in het boek regelmatig wordt verwezen. Denk aan casuïstiek, verhelderende artikelen,(links naar) filmpjes, checklists en handige modellen, alle gerangschikt per hoofdstuk.

Het Basisboek Interne Communicatie is vooral bestemd voor studenten Communicatie en cursisten van uiteenlopende beroepsopleidingen. Maar het is ook goed bruikbaar voor communicatieprofessionals die willen weten hoe interne communicatie kan bijdragen aan het communicatiebeleid.

Erik Reijnders schreef het boek ditmaal samen met vier co-auteurs, specialisten op deelgebieden van interne communicatie: Marius Hogendoorn, Arnold Koning, Conny de Laat en Lysbeth van Silfhout.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Geef me een seintje

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Arjen P. van Leeuwen
Participatieverhaal halen
17,40
M. van den Boomen
Schrijfwerk
25% korting
6,30 4,72
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
50% korting
6,35 3,17
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
50% korting
6,80 3,40
23,45
27,40
Arjen P. van Leeuwen
Participatieverhaal halen
17,40
M. van den Boomen
Schrijfwerk
25% korting
6,30 4,72
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
50% korting
6,35 3,17
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
50% korting
6,80 3,40
23,45
27,40